Сьогодні, 21 лютого, відбулось відкриття оновленого відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.
У заході взяли участь заступник голови Запорізької ОДА Михайло Семікін, секретар Запорізької міської ради Регіна Харченко, директор Запорізького обласного центру зайнятості Зінаїда Бойко та представники ЗМІ.
Начальник Головного управління ПФУ Світлана Жмурко розповіла гостям про новації в роботі Пенсійного фонду України, який в 2019 році пройшов етап реорганізації і був повністю переформатований.
Одне з найголовніших досягнень — запровадження принципу екстериторіальності, тобто людина може отримати весь спектр послуг, звернувшись у будь-який сервісний центр ПФУ. Якість послуг значно поліпшило і створення вебпорталу Пенсійного фонду України.
Світлана Олексіївна також розповіла, чому виникла необхідність оновити сервісний центр, який в цьому приміщенні на території Дніпровського району працює з 2004 року.
Так, в останні три роки значно розширився перелік послуг, які надаються фахівцями Пенсійного фонду. Вони нараховують і виплачують не тільки пенсії, а й субсидії, пільги, компенсації, призначають страхові виплати тощо.
“У нас додалися працівники, збільшилася кількість відвідувачів Треба було розширити зал, створити гарні умови як для працівників, так і для відвідувачів, - повідомила Світлана Жмурко. - Сервісний центр оновлений з урахуванням Єдиних стандартів обслуговування громадян та бренд-буку Пенсійного фонду України. Він оснащений сучасним обладнанням, електронною системою керування чергою, тут створені комфортні зони очікування та обслуговування.
Насамперед, ми прагнемо, щоб відвідувачі, зокрема особи з інвалідністю, люди похилого віку, внутрішньо переміщені особи, військовослужбовці та члени їх сімей, отримували послуги у максимально зручних та комфортних умовах».
Гості ознайомилися з роботою оновленого центру, поспілкувалися з працівниками та відвідувачами. Керівники відзначили важливість модернізації установи для підвищення якості надання послуг та створення сприятливих умов для мешканців Запоріжжя та області.
Для осіб з інвалідністю тут облаштували пандус і розмістили кнопку виклику фахівця. А для безперебійної роботи під час можливого відключення світла Головне управління придбало потужний генератор.
Під час повітряної тривоги відвідувачам пропонується перейти в укриття, яке розміщене у підвалі учбового закладу, в 5 м від приміщення центру.
Як розповіла начальник відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Ольга Манакова, реконструкція тривала приблизно місяць. До початку робіт у приміщенні були кілька кабінетів, громадська приймальня, невеличкий зал очікування.
«Стіни поваляли і зробили один великий зал обслуговування на 12 робочих місць (раніше працювало 8 фахівців. - Авт.). Вивільнилася площа для зони очікування, вона стала світлішою, також з“явилося місце для дитячого простору”, - розповіла керівниця.
У холі облаштували ресепшн з місцем для адміністратора, яка зустрічає відвідувачів, відповідає на їхні запитання. У адміністратора можна попросити "Книгу скарг і пропозицій".
У зошиті - одні подяки. "Мабуть, для скарг не даєте?" - жартуючи, запитую адміністратора Ларису Ніцевич. "Та зараз же можна поскаржитися онлайн або зателефонувавши на гарячу лінію", - посміхається Лариса.
Між іншим, мешканка Дніпровського району Світлана Обложко-Шевченко подзвонила на гарячу лінію Запорізької ОДА, щоб висловити слова подяки Ларисі Ніцевич. "Заявниця дуже задоволена привітним відношенням, культурним та професійним обслуговуванням", - так написано в реєстраційно-контрольній картці, в якій зафіксували звернення.
У холі розмістили термінал для видачі талонів, номер черги висвічується також і на екрані
В оновленому центрі передбачили і робоче місце для працівника служби зайнятості. Він буде надавати весь спектр послуг, які можна отримати в офісах Запорізького ОЦМ — соціального партнера ГУ ПФУ в Запорізькій області.
“У вересні 2024 року ми звернулися до Головного управління Пенсійного фонду і попросили, щоб нам надали можливість працювати у їхніх сервісних центрах, - розповіла директор Запорізького обласного центру зайнятості Зінаїда Бойко. - Тому що у віддалених куточках міста і області проживають люди, які не можуть доїхати до тих послуг, які надаємо у наших офісах.
Дуже приємно повідомити, що за 3 місяці у сервісних центрах ПФУ надали понад 600 послуг. Люди змогли не тільки стати на облік, а й отримати інформацію щодо грантів на відкриття власної справи, компенсацій роботодавцям, ваучерів на навчання".
За словами начальника відділу рекрутінгу Запорізької філії Запорізького ОЦЗ Альони Іщенко, у залі обслуговування створено віддалене місце для фахівця служби зайнятості, який надаватиме послуги тим, хто приходить для вирішення питань у сервісний центр Пенсійного фонду.
Така тісна співпраця соціальних партнерів лише на користь мешканцям міста! .