ТОВ «Редакція газети «Трудова слава»  -  це друкована газета, сайт, соціальні мережі. Товариство є інформаційною платформою для розміщення та поширення інформації на різну тематику.
Газета «Трудова слава» – це місцеве інформаційне видання, яке функціонує з 1930 року, і є надійним, перевіреним джерелом інформації. Сайт газети створено  у 2024 році.
Газета та сайт про життя громад населених пунктів колишнього Оріхівського району, які нині відносяться до Пологівського району, а також про громади м.Запоріжжя та Запорізького району, в яких мешкає значна частина наших земляків – вимушених переселенців з Оріхівщини (зона бойових дій з лютого 2024 року).
Редакція працює згідно зі стандартами журналістики. В основі концепції редакції покладено ідеї глокалізму, тобто важливості того, що відбувається в житті нашого регіону. Саме з позицій інтересу регіону редакція газети підходить до подій, які відбуваються в інших куточках області, України і світу, оскільки є важливими для життя мешканців Оріхівщини та Запорізького краю.
Редакція газети включає в себе всіх авторів інформаційних матеріалів, які розміщуються у друкованій газеті й на сайті. Авторами є журналісти(ки), активісти(ки), фрілансери(ки), експерти(ки), редактори(ки), інші особи, які своєю творчою працею створюють інформаційні матеріали.
Наша мета — достовірне, оперативне, об’єктивне інформування аудиторії про все, що відбувається у нашому краї у різних сферах, аналіз проблем громад Пологівського, Запорізького районів, донесення інформації про місцевих неординарних земляків. Ми не тільки інформуємо, а й надаємо майданчик для думок авторів, компетенції яких редакція довіряє.
У роботі та підготовці матеріалів наша редакція керується Редакційною політикою, викладеною нижче. Її дотримання є гарантією якості журналістських матеріалів — з точки зору професійних та етичних стандартів. Правила Редакційної політики можуть змінюватися і доповнюватися у процесі роботи, але ці доповнення не мають суперечити журналістським та етичним стандартам.

Принципи діяльності редакції газети «Трудова слава»

У своїй діяльності редакція газети керується принципами інформаційних відносин (щодо збору та поширення інформації):
гарантованість та забезпечення права на інформацію;
відкритість, доступність інформації, свобода обміну інформацією, поширення, перепоширення інформації;
достовірність і повнота інформації, яка збирається та поширюється редакцією газети;
свобода вираження поглядів і переконань;
правомірність одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, яка поширюється редакцією газети;
невтручання в особисте та сімейне життя, дотримання права на приватність;
непорушення прав та інтересів осіб, зображених на фото-, відеоматеріалах, які поширюються редакцією газети;
непорушення прав інтелектуальної власності третіх осіб та авторів інформаційних матеріалів.

Збір та поширення інформації

Інформація, яка збирається редакцією газети, поширюється нею, не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.
Журналісти(ки) (автори (ки) інформаційних матеріалів) мають право на свободу слова і вільне вираження своїх поглядів і переконань. Це право їм гарантуються Конституцією України і законом. Журналісти(ки) редакції газети можуть вільно і незалежно шукати, одержувати, фіксувати, зберігати, використовувати та поширювати будь-яку інформацію, крім випадків, ви-значених законом, коли обмеження цього права необхідно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи кримінальним правопорушенням, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя.
Зокрема, не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Редакція газети не поширює інформацію, яка може бути використана для закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.
Журналісти(ки) готують інформаційні матеріали в форматі новин, довгих текстів (репортажі, інтерв’ю, мультимедійні історії) або в іншому форматі.
Редакція газети з повагою ставиться до свого читача, прагне, щоб всі інформаційні продукти, які виготовляються нами, були йому зрозумілі, доступні й приємні до читання та перегляду. Щоб виконати ці вимоги і досягнути поставлених цілей в редакції чітко дотримуються класичної методики написання журналістських новин (коротких репортажів) та етичних стандартів журналістської роботи. 
У випадках, передбачених законом, споживачі інформації, читачі (інші особи) мають право на спростування інформації/відомостей, що не відповідають дійсності або принижують їх честь та гідність. Якщо редакція газети не має доказів того, що опубліковані відомості відпо-відають дійсності, вона зобов’язана на вимогу заявника опублікувати їх спростування у порядку, передбаченому законом.

Взаємодія редакції газети та авторів

Перелік працівників (за наймом чи за договором цивільно-правового характеру) редакції, а також контакти редакції вказані у вихідних даних видання. 
Журналісти(ки) редакції повинні мати навички написання новин, репортажів, вітається спеці-алізація на окремих темах. Якщо журналісти не володіють такими навичками, редакція здійснює навчання працівників, в тому числі скеровує їх на тренінги, семінари тощо.
Редакція газети не має обмежень в тематиці матеріалів, натомість є певні критерії їхнього від-бору для попадання в стрічку новин відповідно до журналістських стандартів.
Журналісти(ки)  самостійні в написанні новин і довгих форм текстів. З редактором слід узго-дити лише тему інформаційних матеріалів. Редактори надають поради і консультують журналістів в роботі над матеріалом на всіх етапах його підготовки. Редактор затверджує текст перед публікацією, пояснюючи автору зауваження і правки.
Дедлайн подачі матеріалу визначається відповідно до ситуації. Для новин обов’язковою є вимога оперативності. Про подію можна писати до того часу, поки вона впливає на рішення читача. Для довгих текстів термін здачі обумовлюється з автором в залежності від складності теми, наявності спікерів, відповідей на офіційні запити, погодження тощо.
Розмір як новин, так і великих текстів обмежується умовно. Редакція вітає вміння авторів писати змістовно і лаконічно, але за потреби текст може мати і більший обсяг.
Заголовки новин і довгих форм пропонує журналіст, але затверджує редактор (редакція). Редактор має право змінити заголовок в новинах без погодження з автором.
Редагування новин здійснює редактор. В залежності від ситуації, редактор може відправити новину на доопрацювання автору або внести зміни самостійно. Самостійно зміни вносяться переважно в процесі виготовлення новин, вони можуть стосуватись граматики, стилістики, оформлення новини. Якщо у редактори виникають сумніви стосовно змісту новини, цитат, то такі питання вирішуються в процесі спілкування з автором новини.
Редагування текстів довгих форм здійснює редактор. Якщо у редактора виникають питання і зауваження, текст відправляється автору на доопрацювання. Всі суттєві зміни в текст, які можуть призвести до зміни змістовних акцентів, узгоджуються з автором.
В тексти авторів, які не є членами редакції, редактор вносить граматичні і стилістичні зміни, а також має право змінити заголовок. Редагування в даному випадку не торкається змістовного навантаження.

Рубрики

Інформація, яка розміщується на веб-сайті, може поділятися на рубрики: новини, війна, інфраструктура, влада, політика, економіка, культура, соціальні питання, події, спорт та інші. Доцільність поділу на рубрики визначає редакція або власник веб-сайту.
Інформаційні повідомлення (матеріали) можуть бути згруповані за тематичними напрямами. Редакція може визначити пріоритетні теми, які важливі для регіону та редакції на відповідний час.

Реклама, піар

Інформаційні матеріали, які є піаром, рекламою, можуть маркуватися відповідними позначками: реклама, прес-реліз тощо. Питання розміщення матеріалів рекламного і піарного зміс-ту вирішує редактор.
Журналісти(ки) редакції газети можуть готувати для клієнтів рекламні і піарні матеріали, які після узгодження з замовником і редактором розміщуються на комерційних засадах.

Джерела

Посилання на джерела є обов’язковим елементом згідно журналістських стандартів та вимог чинного законодавства. При цьому журналісти можуть самостійно опрацювати першоджерело і викласти власне авторське бачення події. Джерела інформації повинні бути надійними і перевіреними. Журналіст(ка) несе персональну відповідальність за перевірку надійності джерела інформації.

Етика

Редакція газети дотримується вимог журналістської етики і стандартів, в тому числі при ви-світленні конфліктних ситуацій подаються точки зору всіх сторін, учасниць конфлікту. В форматі новин допустимо виклад такої інформації не в одній новині, а в декількох повідомленнях. Якщо сторона конфлікту відмовляється давати коментар чи журналісти не можуть з нею зв’язатись, про це зазначається в новині.
У випадку, якщо опублікована редакцією газети інформація виявилась не достовірною, публікується спростування.
Стиль і лексика інформаційних матеріалів (повідомлень) повинні відповідати загальновизна-ним етично-моральним нормам. Вживання лайливих і брутальних слів не допускається.

Мова

Інформаційні матеріали викладаються  українською мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Редакція газети в роботі користується правилами українського правопису, в тому числі використання фемінітивів. За потреби можуть використовуватися окремі іноземні запозичення.

Ілюстрації

Ілюстрації у виданні виконують змістовну роль. Редакція газети віддає перевагу фото-, відеоматеріалам власного виробництва. Якщо таких немає, то редакція газети може використовувати фото- і відеоматеріалами, які є у відкритому доступі в Інтернеті, але з обов’язковим дотриманням вимог законодавства про інтелектуальну власність, про право на приватність та інших вимог щодо використання таких фото- та відеоматеріалів. Посилання на джерело фото і відео є обов’язковим.
Журналісти(ки) самостійно підбирають та/або створюють ілюстрації.
При використанні фото- та відеоматеріалів обов’язковим є отримання згоди особи, яка зображена на цих фото-, відеоматеріалах, крім випадків, передбачених законом.

Інтелектуальна власність

Автори інформаційних матеріалів (повідомлень) володіють авторськими правами (особисти-ми немайновими та майновими) відповідно до закону. На твори, створені авторами, поширюється правовий режим службового твору або твору, створеного за замовленням (залежно від підстави виконання автором своєї роботи). 
Автори не можуть заборонити перепоширення інформаційних матеріалів за умови виконання третіми особами умов передруку (перепоширення) – наявності активного посилання на пер-шоджерело та вказівки імені автора і назви редакції газети. Автор має право самостійно використовувати розміщені ним інформаційні матеріали в інших виданнях лише за згодою редакції.
Фото- та відеоматеріали, відзняті авторами на замовлення редакції газети, можуть розміщуватися (без отримання окремої згоди авторів) на веб-сайті, в соціальних мережах на сторінках редакції газети, в інформаційних месенджерах.
Автор і редакція газети мають право захищати авторські права у спосіб та в порядку, що передбачені законом.

Відповідальність

Автори інформаційних матеріалів мають право на власну думку та свободу вираження поглядів (право на власні судження). Автор не може бути притягнутий до відповідальності за висловлення оціночних суджень. Оціночними судженнями, за винятком наклепу, є висловлювання, які не містять фактичних даних, критика, оцінка дій, а також висловлювання, що не можуть бути витлумачені як такі, що містять фактичні дані, зокрема з огляду на характер використання мовно-стилістичних засобів (вживання гіпербол, алегорій, сатири).
Оціночні судження не підлягають спростуванню та доведенню їх правдивості. Оцінка діяльності публічних осіб може мати більш високий ступінь критики збоку авторів інформаційних матеріалів. Думка автора може не збігатися з думкою редакції.
Твердження про факти повинні бути перевірені автором інформаційних матеріалів. Автор перед публікацією матеріалів (інформації) повинен переконатися в їх достовірності та самостійно відповідає за їх достовірність, правильність та повноту (в тому числі в судовому по-рядку). У разі визнання певної інформації такою, що не відповідає дійсності, є недостовірною (в тому числі в судовому порядку), автор матеріалів несе самостійну юридичну відповідаль-ність (відшкодування збитків, моральної шкоди потерпілому тощо), а  в разі пред'явлення до неї позову матиме право регресної вимоги до автора таких матеріалів.
У разі виявлення читачами недостовірної, на їх думку, інформації, читачі можуть звернутися до редакції з заявою (вимогою) про виправлення (усунення) такої інформації. Редакція розглядає таке звернення, і у разі доведення недостовірності (повної або часткової) редагує (усуває) такі інформаційні повідомлення. Обов'язок редагувати інформаційне повідомлення може бути покладено на автора інформаційних матеріалів.

Відмова від будь-яких форм дискримінації

Неприйняття будь-яких проявів дискримінації є одним із ключових. Редакція газети на-дає рівні можливості для висловлювань представників різних етнічних груп, рас, поколінь, статей, віросповідань і соціальних статусів.
Редакція газети вважає неприпустимими:
дискримінаційні висловлювання на адресу людини або групи людей на підставі їхньої статі, раси, національності, релігії, географічного походження, сексуальної орієнтації або іншої ознаки;
публікацію матеріалу, спрямованого на розпалювання ворожнечі на адресу людини або групи людей на підставі їхньої статі, раси, національності, релігії, географічного походження або іншої ознаки;
створення негативних образів груп людей на підставі їхньої статі, раси, національності, релігії, географічного походження або іншої ознаки; поширення гендерних стереотипів;
некоректне або недоречне надання значення гендерним, фізичним характеристикам лю-дей, їхньому сімейному або цивільному статусу.

Гендерна політика в редакції

У внутрішньо-редакційній поведінці є неприпустимим:
харасмент (сексуальні домагання);
психологічний тиск, вербальна зневага, приниження за ознакою статі/гендерною ознакою;
сексистські жарти й анекдоти;
перешкоджання в роботі, стигматизація за ознакою статі;
підбурювання до ворожнечі, насилля.
У професійній діяльності журналістки та журналісти:
дотримуються гендерного балансу при підготовці матеріалів;
не використовують і не поширюють стереотипних образів фемінності та маскулінності щодо жінок і чоловіків та дискримінаційного, сексистського контенту (як текстового, так і візуального);
сприяють видимості жінок у політичній, економічній, воєнній та інших сферах, які стереотипно вважаються чоловічими, а також видимості чоловіків у сферах, які стереотипно вважаються жіночими, – сфера розваг, моди, освіти, піклування про дітей та сім’ю тощо;
при висвітленні різноманітних суспільно-політичних тем, професійних здобутків (успіхів) жінок не акцентують уваги на їх зовнішності (одяг, зачіска, макіяж, аксесуари тощо), не запитують, чи є в них час на сім’ю, господарство тощо;
уникають засудження, оціночних суджень щодо життєвого вибору жінок і чоловіків;
використовують фемінітиви на позначення професій, посад, видів діяльності, зайнятості жінок;
систематично висвітлюють питання гендерної дискримінації в побуті/сім’ї, діловій сфері, бізнесі, при здобутті професії, працевлаштуванні та оплаті праці, побудові кар’єри, участі у воєнних діях, участі в громадсько-політичному житті тощо.

Редакція:
забезпечує всім працівникам і працівницям рівні умови для навчання та кар’єрного зростання;
не ділить теми майбутніх матеріалів (а отже – і завдання) на «жіночі» та «чоловічі», тим самим не підтримує стереотипи і дає можливість всебічного розвитку та реалізації своїх співробітників і співробітниць;
забезпечу необхідні умови для комфортної роботи та рівну оплату праці та для жінок і чоловіків.