У межах відкритих кримінальних проваджень правоохоронці вживають заходів для встановлення зловмисників.
Одним із найпоширеніших способів шахрайства залишаються телефонні дзвінки від осіб, які видають себе за працівників банківських установ. З початку тижня до поліції надійшло чотири заяви від громадян, які постраждали від таких афер.Проце повідомляє відділ комунікацій ГУНП в Запорізькій області.

"16 грудня до поліції звернулася 38-річна місцева жителька, яка повідомила, що стала жертвою шахрайства під час продажу цуценят через інтернет.
Після розміщення оголошення з нею в месенджері зв’язалася невідома особа, яка надіслала посилання нібито для оформлення доставки. Перейшовши за ним, жінка ввела персональні дані та пройшла авторизацію, після чого їй зателефонував чоловік, який представився працівником банку та повідомив про спроби оформлення кредитів на її ім’я.
Під приводом «захисту коштів» зловмисник переконав потерпілу перерахувати гроші на вказані ним рахунки. У вона втратила 350 000 гривень. Лише згодом жінка усвідомила, що її ошукали, та звернулася до правоохоронців
За аналогічною шахрайською схемою постраждали ще троє громадян. У всіх випадках зловмисники телефонували потерпілим, представляючись працівниками банків, та під виглядом нібито термінових банківських операцій виманювали гроші.
За цим фактами слідчі поліції відкрили кримінальні провадження, правова кваліфікація - ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Проводяться слідчо-оперативні заходи для встановлення причетних до злочинів осіб.
Поліцейські наголошують: справжні працівники банків не телефонують із вимогою терміново вирішити фінансові питання. Якщо отримали подібний дзвінок - припиніть спілкування та самостійно зверніться до банківської установи", - говориться у повідомленні..

